小黑,叻仔啦,捱到五歲,阿媽以你為榮!
當初唸住你應該得一兩年命,沒想到你概略活到今日,淚!
除了我們,你至多就係見獸醫,為了幫你解悶,阿爸阿媽先後給你捉來多一隻狗和一隻貓,有牠們陪你,應該很高興吧,歸正你在家中是惡霸,無人夠膽郁你!有牠們給你追追打打,你條命應該會長D,笑!
未來日子注定難捱,好彩阿媽一開始都當你老狗般照顧,習慣了,隻望你身體不要持續惡化,惡化也不要太差,若你有天要走了要死了,過後務必話比阿爸阿媽知,好唔好?我蒙受唔到你蓦地離開的!
你劈面的南瓜餅係樣衰D,阿媽第一次搞,好好醜醜都一餐啦,歸正你都唔理係唔係都照食,整得太靚都係無咩意思.
本年請你繼續加油!
阿媽錫曬你~
xyz xyz軟體補給站 xyz資訊工坊
沒有留言:
張貼留言